10 супярэчлівых гульняў, якія заслугоўваюць другога шанцу

Відэагульні апярэдзілі музыку і кіно па колькасці адданых фанатаў. Часам, аднак, гульня можа выклікаць рознагалоссі: яна можа занадта адрознівацца ад іншых запісаў або здаецца, што серыя састарэла. Нешматлікія працяглыя серыі могуць пазбегнуць праклёну атрымання адной гульні, якая не падабаецца нават фанатам.

Роднасныя

10 серый гульняў з адной дрэннай гульнёй

Нават у гэтых любімых серыялах ёсць адна смуродка.

Аднак з часам некаторыя гульні, якія выклікаюць рознагалоссі, пачалі адстойвацца. Resident Evil 4 і Metal Gear Solid 2 першапачаткова падзялілі фанатаў, але былі пацверджаны гісторыяй: першая з рымейкам аднавіла цікавасць да арыгінала, а другая праз пераацэнку. Вось дзесяць іншых гульняў, якія заслугоўваюць другога шанцу.

10

Batman: Arkham Origins

Бэтмен уважліва глядзіць у камеру ў Batman: Arham Origins.

Пасля выхаду Arkham Origins крытыкавалі як крытыкі, так і фанаты за перапрацоўку большай часткі кантэнту Arkham City замест прасоўвання серыі наперад. У яго недахопах абвінавацілі WB Games Montreal, які замяніў Rocksteady у якасці распрацоўшчыка, які быў заняты працай над Arkham Knight.

Arkham Origins часам здаецца меншай версіяй свайго папярэдніка з большымі глюкамі. Тым не менш, яго сюжэт добра выкананы, асабліва той сегмент, дзе Джокер маніпулюе Харлін Квінзел, каб яна стала Харлі Квін. Гэта не лепшая гульня пра Бэтмена, але лепшая, чым яе лічаць.

9

Hitman: Адпушчэнне

Агент 47 пад дажджом з палаючым агнём ззаду ў Hitman: Absolution.

Absolution прываблівае пачаткоўцаў па той самай прычыне, што адштурхоўвае даўніх фанатаў: ён лінейны і кінематаграфічны, засяроджаны больш на дэталях, чым на адкрытым геймплэі. Сама IO Interactive, здаецца, не любіць гэты запіс, з трылогіяй World of Assassination, якая рушыць услед, вяртаючыся да спалучэння ўтоенасці і латэральнага мыслення, што прынесла серыі паласы.

Роднасныя

18 лепшых узроўняў Hitman, калі-небудзь зробленых, рэйтынг

Hitman з'яўляецца піянерам маскіроўкі на аснове ўтоенасці, і яны стварылі некалькі дзіўных узроўняў, дзе гэта неабходна выкарыстоўваць. Гэта лепшыя ўзроўні Hitman з рэйтынгам.

Hitman: Absolution, магчыма, не тая гульня, якую шукалі фанаты, але гэта не робіць яе дрэннай гульнёй. Яго гісторыя больш зацятая, чым папярэднія запісы, і сегмент кукурузнага поля ў Attack of the Saints варта ўключыць у курсы распрацоўшчыкаў гульняў як прыклад добрага дызайну ўзроўняў.

8

Death Stranding

Сэм Брыджс трымае дзіця ў цёмную пахмурную ноч у Death Stranding.

Высмейваць Death Stranding лёгка. Пасля ўсёй шуміхі было лёгка высмеяць (з Норманам Рыдусам) гульню як рэкламу Monster Energy, напоўненую эпізадычнымі ролямі галівудскіх знакамітасцяў і такіх недарэчных імёнаў, як Die Hardman.

Але, атрымаўшы шанец, гэта захапляльная назва, якая ператварае просты акт руху – аснову ўсіх відэагульняў – у выклік. Рэжысура кат-сцэны выдатная, нават калі гісторыя празмерная, і Хідэа Коджыма заслугоўвае ўдзячнасці за тое, што ён усё яшчэ спрабуе пераадолець творчыя бар'еры, дзе большасць распрацоўшчыкаў ідуць з формулай. Акрамя таго, у Metal Gear Solid: Peace Walker быў персанаж па імені Гарачы Колдман, і гэта было нашмат смешней.

7

DmC: Devil May Cry

Падвойныя пісталеты Dante і сыход ад хаатычнага фону ў DmC: Devil May Cry.

О, хлопчык. Гэтая перазагрузка стала амаль неапраўданай, калі яе крэатыўны дырэктар адбіў фанатам серыяла прэзентацыю PowerPoint, якая выкарыстоўвала гамафобію для крытыкі старога дызайну Дантэ. Тэорыя ніндзя моцна аблажалася з гэтым. Не кажучы ўжо пра тое, што яго нібыта жорсткі тон з'яўляецца перапісам фільмаў B-2000-х.

Цяпер, калі серыя вярнулася да сваёй першапачатковай бесперапыннасці, стала лягчэй пераацаніць DmC: Devil May Cry як асобную гульню. Яго бой не такі глыбокі, як у іншых назвах DMC, але мастацкае афармленне і саўндтрэк цудоўныя. Порт QLOC для ПК таксама фантастычны, таму камп'ютары нізкага класа не будуць змагацца з адлюстраваннем цудоўных візуальных эфектаў.

6

Tomb Raider: Хронікі

Лара Крофт трымае пісталет, разглядаючы свае аранжавыя цені.

Крытыка Chronicles напісана сама сабой: збор грошай на паміраючую PS1, у той час як каманда засяродзілася на будучай PS2. Серыял Tomb Raider мала зрабіў, каб заахвоціць сябе ў крытыкаў, адмовіўшыся адступіць ад сваёй схемы кіравання танкамі, што дазваляла лёгка біць. Ветэраны Core Design самі адмовіліся ад гульні як ад прадукту выгарання.

Гэта не так добра, як у дні славы, але ў параўнанні з Tomb Raider 3 і The Last Revelation, Chronicles нашмат прасцей. Геймплэй нарэшце вярнуўся да платформы на аснове навыкаў і лагічных галаваломак, дзе апошнія два запісы мелі рашэнні метадам спроб і памылак, прызначаныя для расчаравання. Гэта ўсё яшчэ не вельмі добрая гульня, але Chronicles наўрад ці з'яўляецца самым нізкім узроўнем серыі, як яе рэкламуюць. Цярновы вянок дастаецца Анёлу Цемры.

5

3-ці дзень нараджэння

Ая трымае пісталет, запэцканы крывёй, у фільме

3-ці дзень нараджэння

Survival Horror

Дзеянне

Шутэр ад трэцяй асобы

Тактычны

сістэмы

PlayStation-1

Вызвалены

22 снежня 2010 г

Фанаты Parasite Eve аддалі перавагу б зрабіць выгляд, што гэтага не існуе, і аддалі перавагу б новую запіс, якая цалкам адкідае яго. Гульня выклікае шмат нянавісці за заблытаны сюжэт. Гэй, гэта гульня Tetsuya Nomura; што вы чакалі?

Роднасныя

10 выдатных гульняў, якія не павінны атрымліваць працяг

Калі ён не зламаўся…

Усе элементы гісторыі вырашаюцца, калі вы абавязкова чытаеце тэкставыя запісы архіва паміж місіямі; яны змяняюцца з кожным выпадкам падарожжа ў часе. Прызнацца, гэта не лепшы спосаб перадачы сюжэта, які сам па сабе можа ўсё ж не спадабацца. Але графіка, музыка і геймплэй цудоўныя. Гэтая гульня патрабуе большай любові за тое, што яна дасягнула на PSP.

4

Хранічны крыж

Буйны план Сержа ў Chrono Cross.

Вызвалены

15 жніўня 2000 г

Распрацоўшчык(ы)

квадратны

Выдавец(ы)

Square, Square Enix

З цягам часу Chrono Cross выклікаў ашаламляльную непрыязнасць фанатаў Chrono Trigger: згадка ім пра гэта падобна на тое, што тыкацца ў асінае гняздо. Яго адмена шчаслівага канца Trigger робіць не добра сядзець, і гэта прыводзіць да тунэльнага бачання, дзе кожны аспект становіцца недахопам: акцёрскі склад занадта вялікі, гісторыя занадта заблытаная, а бой занадта просты.

Тым не менш, сама па сабе Chrono Cross – неверагодная гульня з ашаламляльнай колькасцю кантэнту, эмацыйнай гісторыяй і адным з лепшых саўндтрэкаў да відэагульняў у гісторыі. Цяпер, калі б толькі быў нейкі спосаб паведаміць прыхільнікам Chrono Trigger, што іх любімыя героі ў рэшце рэшт вяртаюцца да жыцця.

3

Хронікі Валькірыі 2

Групавое фота персанажаў Valkyria Chronicles 2, брудных і трыумфальных пасля перамогі ў бітве.

Valkyria Chronicles 2 нават лепш, чым кансольныя запісы, але мала хто даў ёй шанец. Гульня была камерцыйнай няўдачай і была адхілена фанатамі першай гульні з-за адсутнасці візуальных эфектаў, дзякуючы якім яе папярэдніца атрымала такое прызнанне. Яго школьная абстаноўка таксама нястомна здзекавалася за тое, што яна малалетняя.

Мы можам толькі спадзявацца, што Sega калі-небудзь пераробіць гэтую гульню і пазбавіць ад гэтай крытыкі. Valkyria Chronicles 2 мае лепшы геймплэй, чым першы, а таксама больш дэталёвы акцёрскі склад другога плана. Што да школьнай абстаноўкі: гэта ваенная акадэмія ў краіне, якая настолькі разбураная вайной, што ў ёй могуць удзельнічаць нават кадэты. У першай гульні міліцыя ўсынавіла лятучую свінню. Што больш юнацкі?

2

Silent Hill 4: Пакой

Генры стаіць перад параненай жанчынай у шэрай кватэры ў Silent Hill 4: The Room.

Вызвалены

7 верасня 2004 г

Распрацоўшчык(ы)

Каманда Silent

На кароткі час у пачатку 2000-х Silent Hill ад Konami пакідаў Resident Evil у пылу. Гэта быў галоўны серыял жахаў з шчымлівымі гісторыямі і неверагоднай музыкай. SH4, апошняя гульня, распрацаваная Team Silent і першая, дзеянне якой адбываецца за межамі тытульнага горада, разглядаецца многімі фанатамі як пачатак разбурэння. Другая палова – гэта гіганцкая місія эскорту, на якую таксама не глядзяць добразычліва.

Нягледзячы на ​​​​ўсе недахопы, SH4 – самая цікавая частка ў серыі, якая даследуе тэмы ізаляцыі. У ім таксама прадстаўлены некаторыя з самых страшных ворагаў серыі і дэпрэсіўнае асяроддзе. Замест гэтага накіруйце свой гнеў на Origins або Homecoming: The Room (гэтая гульня, а не фільм Томі Уайзо) цалкам можа быць апошнім сапраўдным Silent Hill.

1

Final Fantasy 13

Маланка ў сярэдзіне бою ў Final Fantasy 13.

Final Fantasy патраціла большую частку двух дзесяцігоддзяў на раздзяленне сваёй базы прыхільнікаў, але самым абуральным выпадкам стала яе трынаццатая частка. У Final Fantasy 13 за яе лінейнасць было больш людзей, чым гуляла ў гэтую гульню. Халодная характарыстыка Маланкі таксама падзяляе прыхільнікаў.

Тыя, хто адмовіўся ад гульні па гэтых прычынах, павінны былі працягваць у яе гуляць, таму што на паўдарогі FF13 ператвараецца ў амаль адкрыты свет. Маланка таксама з часам сагравае сваю партыю: гэта называецца развіццё характару. Гульня ёсць шакавальна лінейны на працягу першых 20 гадзін, але гэта не тая недахоп, якая прывядзе да канца свету, якім яго падаюць.

Leave a Comment